Erazmus+ Gerijatrija 8. dan - Obilazak Edese i Pozara

13.3.

Danas ujutru smo, nakon doručka, krenule sa ekipom sa Kipra na izlet u Edesu. Nakon dvočasovne vožnje, stigli smo u Edesu gde smo imale priliku da vidimo predivni vodopad i deo pećine koja se nalazi iznad njega. Ovaj vodopad je najveći vodopad na Balkanu. Sam vodopad predstavlja zaštićeni spomenik i od velikog je istorijskog, ekološkog i kulturalnog značaja u Grčkoj. Prošetale smo se i napravile mnogo lepih fotografija.a uz njega. Takođe smo videle plane tree, drvo koje je od ogromnog naučnog i ekološkog značaja ovde.

Nakon toga, krenule smo ka našoj drugoj destinaciji za danas, Pozaru. Pozar je poznat po termalnim izvorima i vodama uz čija su korita napravljeni brojni bazeni. Ovo je sada jedan ogroman kompleks koji je inicijalno napravljen za rehabilitaciju zbog lekovitih svojstava termalne vode, ali danas se koristi prvenstveno za relaksaciju i uživanje.

bazen sa termalnom vodom

Nakon izleta, uputile smo se nazad ka Solunu, gde smo ručale, a nakon ručka otišle smo u šetnju i na palačinke u restoranu iz kog smo uživale u pogledu na more. Vratile smo se u hotel da bismo nadoknadile školsko gradivo propušteno zbog projekta. Uveče smo  na zajedničkom sastanku u opuštenoj atmosferi sumirale utiske  o prethodnoj nedelji i podelile radne zadatke za iduće dane.